Betaalmethodes

Met onderstaande informatie vertellen we je meer over de mogelijke betaalmethodes,
Mocht je er echt niet uitkomen of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Dit kan via info(@)plotternederland.nl of via WhatsApp op +31 (0) 223 693 021.
Wij streven ernaar je mail of berichtje op werkdagen binnen 48 uur te beantwoorden.

(*)Betaling

Beveiligde betaalomgeving
Online veiligheid staat voor ons hoog in het vaandel. Je verstrekt immers belangrijke, persoonlijke gegevens wanneer je een bestelling bij ons plaatst.
Om ook jou betaling veilig te laten verlopen, maken we bijvoorbeeld gebruik van een SSL beveiliging en certificaat, te herkennen aan het slotje links boven in voor de url.
Hiermee weet je zeker dat onze shop voldoet aan de laatste eisen en jou de best mogelijke veiligheid biedt.

Verwerking van je betaling
Voor het verwerken van de betalingen en de daarbij behorende gegevens, maken wij gebruik van Mollie, onze Payment Service Provider.
Als PSP ben je verplicht om aan de meest actuele wetgeving en eisen te voldoen en te beschikken over de juiste vergunningen.
Over veiligheid dus geen zorgen, Mollie staat namelijk onder streng toezicht en goedkeuring van de Autoriteit Financiële Markt, beheerder en uitgever van deze vergunningen.

(*)Betaalmethodes

Ideal, Bancontant, Sofort banking, EPS, KBC/CBC payment button en Belfius Direct net
Voor het internetbankieren bieden we verschillende opties. Met bovenstaande opties log je eenvoudig in bij je eigen bank via de beveiligde betaalomgeving om zo je bestelling te kunnen betalen en te authoriseren. 

Gespreid betalen met In3
Grote bestelling of opdracht, maar komt dit even niet uit? Kies dan voor gespreid betalen met In3.
Met In3 kun je de betaling verdelen over 3 termijnen, zonder BKR én zonder rente.
Meer informatie lees je (hier).

Bankoverschrijving
Uiteraard kun je ook altijd kiezen om de betaling handmatig over te boeken op het moment dat het jou uitkomt.
Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je direct een bestelbevestiging, vermeld bij het overboeken altijd het ordernummer uit de bestelbevestiging.
Met het verwerken en afsturen van de bestelling, wachten wij tot we de betaling hebben ontvangen.
De aangegeven levertijden gelden dan ook pas vanaf het moment dat de betaling door ons is ontvangen.

Hebben we na 5 dagen geen betaling ontvangen? Dan annuleren we de bestelling en crediteren wij het aan ons betaalde bedrag.

Betalen bij ontvangst / Rembours verzending
Als webshop is het verplicht om een betaalmethode aan te bieden waarbij de klant niet meer dan 50% van een bestelling vooruit betaald.
Om hieraan te voldoen, hebben wij gekozen voor de optie Rembours verzending, ofwel betalen bij ontvangst, waarbij je volledig achteraf betaald.
Deze zendingen kunnen uitsluiten op Nederlandse adressen bezorgd worden en mogen geen postbus adres zijn.

Bij betalen bij ontvangst, teken je voor ontvangst en betaal je de bestelling met pinpas eenvoudig aan de deur, op het moment dat de bezorger voor je deur staat.
Deze zendingen kunnen niet bij de buren worden bezorgd, indien je de 1ste keer niet thuis bent, gaat je zending naar een PostNL pakketpunt.
De zending dient vervolgens door de geadresseerde, onder vertoon van een geldig legitimatie bewijs, binnen 1 week afgehaald te worden.
Lukt het niet om de zending binnen 1 week af te halen? Dan gaat de zending retour naar ons.
Bij een rembours zendingen worden er dan opnieuw rembourskosten gerekend.
Zodra wij de zending weer retour hebben gehad, annuleren we de bestelling en crediteren het aankoopbedrag minus 2x de rembourskosten en service fee.

Voor rembours verzendingen gelden er, afhankelijk van het uiteindelijke pakketgewicht e/o formaat van de verpakking, verschillende verzendkosten.
De kosten van een rembourszending variëren tussen de € 18,35 en € 23,20.
Deze kosten en de 1% toeslag als service kosten , berekenen wij door aan de klant.
Daar wij verplicht zijn BTW af te dragen over alle gelden die aan ons betaald worden, worden deze kosten verhoogd met de wettelijke 21% BTW.

Wil je een bestelling plaatsen en onder rembours laten verzenden? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Betalen bij afhalen
Wij bieden geen mogelijkheid tot het afhalen van bestellingen. Betaling bij afhaling is dan ook helaas niet mogelijk.