Wij bieden maar liefst 9 manieren om te betalen.
Betalen bij afhalen
Wij bieden geen mogelijkheid tot het afhalen van bestellingen. Betaling bij afhaling is dan ook helaas niet mogelijk.
IDEAL/Bancontact / KBC-CBC / Belfius / SOFORT / EPS
Meest gebruikte methodes door onze nederlandse, belgische & duitse klanten.
Bij deze internetbankieren opties betaal je altijd via je eigen bank en vertrouwde bank omgeving.
Bankoverschrijving
Uiteraard kun je ook altijd kiezen om de betaling handmatig over te boeken op het moment dat het jou uitkomt.
Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je op het opgegeven email adres direct een bestelbevestiging met overzicht van de bestelde producten, het totaalbedrag en onze bankgegevens.
Vermeld bij het overboeken altijd het ordernummer uit de bestelbevestiging.
Met het verwerken en afsturen van de bestelling, wachten wij tot we de betaling hebben ontvangen.
Houd dus rekening met enige vertraging op je bestelling.
Hebben we na 5 dagen geen betaling ontvangen? Dan annuleren we de bestelling zonder verdere berichtgeving.
Mocht je betaling alsnog bij ons binnen komen, dan crediteren we deze uiteraard binnen de wettelijke 14 dagen.
Betalen bij aflevering / Achteraf betalen (rembours)
Om te voldoen aan de wettelijke verplichting een achteraf betaalmethode aan te bieden waarbij de klant niet meer dan 50% vooruit betaald, hebben wij gekozen voor de optie rembours zending.
Bij rembours zendingen betaal je , nadat je hebt getekend voor ontvangst, bij aflevering aan de deur per pin aan de bezorger.
Ben je niet thuis op het moment van bezorgen? Dan heb je 5 dagen de tijd om de zending af te halen op een postNL pakket punt, onder vertoon van een geldig legitimatiebewijs.
Hierbij gelden de volgende voorwaarden :
- Deze zendingen kunnen uitsluiten op Nederlandse adressen bezorgd worden en mogen geen postbus adres zijn.
- Kosten van een rembours zending worden achteraf doorberekent en staan dan ook niet op de bestelbevestiging of factuur.
- De kosten van een rembourszending variëren - afhankelijk van het pakketgewicht e/o formaat - tussen de € 18,35 en € 23,20. Tevens wordt er 1% toeslag berekend als service fee
over het totale aankoopbedrag.
Deze kosten berekenen wij door aan de klant en daar wij BTW plichtig zijn worden deze kosten verhoogd met de wettelijke 21% BTW.
Lukt het niet om de zending binnen 1 week af te halen als deze op een postNL punt is bezorgd?
Dan wordt de zending automatisch retour gestuurd naar ons en rekenen we nogmaals rembours kosten zoals je deze ook hebt betaald voor de heenzending.
Deze kosten, alsmede de 1% service fee toeslag, brengen we in mindering op het uiteindelijke terug te betalen bedrag